צילום: דוברות מד"א  קורונה: דברים נסתרים עפ"י נומרולוגיה, קבלה וסוד האותיות צילום: דוברות מד"א

אז מי היא בכלל, שתגרום לשיתוק עולמי, ומעניין מה מסתתר מאחורי השם קורונה לפי נומרולוגיה, קבלה וסוד האותיות? חקרתי הנושא, ותראו מה גיליתי

צילום: דוברות מד"א 

אז מה, בגלל גברת קורונה נפסיק לחיות? נפסיק לעבוד ולהביא פרנסה הביתה? לא ניפגש עם חברים? לא נלך להצגות וסרטים? נפסיק להתחבק, לרקוד, ללמוד, ללכת לחוגים? הילדים שלנו לא ילכו ללמוד והגנים ייסגרו? מה יהיה עם החיים שלנו? ככה סתם נעצור אותם בגלל שגברת קורונה רוצה להראות שהיא שווה ושנקריב הכל למענה?

מהו סוד האותיות המסתתר מאחורי השם קורונה?

והפעם אחרוג ממנהגי, ואתמקד יותר בפן השלילי \החוסם של המילה. אתחיל בכך, שזה שם עם חמלה, רבה, הקשבה אמיתית ואכפתיות לזולת. יחד עם זאת יש בקורונה חולמנות, ריחוף וחוסר המצאות בזמן הווה. יש לה לחצים בראש, כאבי ראש ומיגרנה. היא חסרת מנוחה, עצבנית ורגישה מידי. היא זקוקה להמון חיזוקים, חום ואהבה. קורונה לא מאוזנת, וקיימים בלבולים בין השכל לרגש. היא דו פרצופית, חסרת יושר, קלת דעת וחסרת אחריות. יש לה בעיות בתקשורת עם אנשים, לכן שם זה מצביע על תיקון רציני שעליה לעשות בחייה.

ב- 11.3.2020 הכריז ארגון הבריאות העולמי על ההתפרצות של הקורונה כפנדמיה (מגיפה).
"תאריך הלידה" של קורונה מצביע בפן הבונה על הצורך להפיץ ידע ועל קונפליקטים חזקים בין השכל לרגש, חוסר שלימות פנימית ומערכת עצבים רגישה. יום הלידה 11 שולח אותה להקדיש זמן לשרת את החברה ואת האנושות ממקום של תבונה עליונה, יציבות ובניית עולם שליו יותר. מכאן, יש לה יכולת ליצור סדר בעולם מתוך ראייה אוניברסלית ומימוש עצמי למען הכלל. מספר הגורל 9 בא ואומר, בואו ושנו את המצב מקצה לקצה. שנו את הגישה שלכם ושל האנושות בכלל, כי הייעוד שלה הוא להיות מורת דרך מתוך מתן דוגמה אישית. מספר זה מקנה לקורונה המון כוח ואנרגיות חזקות, והיא רוצה לנווט אותם למקום חיובי. האם היא מצליחה? ממש לא!

כיצד משפיע לשלילה שילוב השם קורונה למספר 11- יום הלידה?
אז ככה...השם קורונה בספרדית פירושו כתר. ז"א גברת עם כתר. מלכה. שולטת ולא מוותרת. בא מספר 11 של יום הלידה שבפן המעכב שלו אומר: אני יודע יותר טוב מכם, והאמת שלי צודקת. בקיצור: אל תנהלו אותי! הוא עובד עם אגו ורוצה שדברים ילכו לפי הדרך שלו. שני הכוחות הללו מפעילים כוח, שמבלבל אותנו ולא מתפשר. הרצון לשרת את החברה נבלם באגו הזה וקובר אותו. אז מה שקורה- כולנו נכנעים לגחמות שלו. שוד ושבר!

בנוסף- יש פה כוחות מנוגדים הפועלים בראשה של קורונה.
מצד אחד פרשנות שמה המציג אותה כחולמנית, חסרת מנוחה, מבולבלת ולא ישרה, ומאידך בפן החיובי – היא רוצה להפיץ יידע, שואפת לצדק חברתי ובאה לשרת את היקום מתוך אידיאלים גבוהים. הקונפליקטים האלה המנוהלים ע"י האגו, גורמים לה לבלבול בראש, והיא לא יודעת איך לנהוג. היא רוצה להעביר מסר אבל לא מצליחה. הקונפליקטים הללו יוצרים בתוכה חום פנימי לא מוסבר, שיעול ועוד כל מיני תסמינים הדומים לשפעת. (שימו לב. שפעת = להשפיע. ולא בכדי! ) והכי הכי, גורמים לנו לחרדה הפוגעת ומעיקה בתפקוד היום יומי, וגורמת נזק בלתי הפיך.

מה מבשר העתיד על מגפת קורונה בעולם?
מבחינה קבלית-האות המשפיעה עלינו מ-3.2020 עד 3.2021 היא ק', המייצגת גם קדושה וגם קללה. זו תקופת תיקון, אשר בפן הבונה קוראת לגייס את כל תעצומות הנפש על מנת ליצור שינוי ממקום של עוצמה וכוח. בפן המעכב – צריך להיזהר לא להיכנס לחרדות ובלבול, וזה בעצם מה שקורה בעולם! מצב זה עלול להימשך כשנה, עם הפוגה קלה באמצע.
מבחינה נומרולוגית- שנה אישית בין 3.2020-3.2021 מצביעה על תקופה של סיום תהליכים שמעיקים. שנה של שינוי גישה, חשיבה והתנהלות בחיים. שנה של להיפטר מכל מה שמעיק עלינו לקראת שנה מעודדת החל מ- 3.2021. שנה של פריחה, צמיחה והתחלות חדשות.
רבעונים\חודשים – מבשרים שמגפת הקורונה תדעך בסוף 5.2020 ותהיה הפוגה מסוימת בחודשים 6.7.8.-2020 , אולם לצערנו עלולה לחזור שוב ב-9.2020. ותורגש שוב בין החודשים 9.2020 עד 2.2021. בתקופה זו יהיה עלינו להתנהל נכון, להתייעל ולשמור על יסודות יציבים בחיינו.

 

 

דעה אישית - קורונה: דברים נסתרים עפ"י נומרולוגיה, קבלה וסוד האותיות

על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

ניקול ראידמן- מה מסתתר מאחורי השם לפי נומרולוגיה קבלית?

עדן אלנה, אירוויזיון 2020: נולדה להצלחה. בדוק!

פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות?

מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?