עדן קהלניעדן קהלני - גרוש ואב לשתי בנות עוסק בהוראת חינוך מיוחד ונוער בסיכון מוביל ומנהל פרויקטים חברתיים                                       

       

רשימת הפוסטים של עדן קהלני

כל גרוש או גרושה נתקלו בהתייחסות בעייתית של החברה | פורסם ב- 29.11.2015

לצערי, פעמים רבות החברה מעבירה לנו, הגרושים והגרושות, מסר: תסבלו. העזתם לפרק משפחה? כעת תטפלו בילדיכם ותסיימו את חייכם במרירות ועצב. תתעסקו בלעבוד קשה כדי לא לקרוס תחת הנטל הכלכלי, ותסתפקו בכך.

להמשך קריאה...


ג'וליה, עיוורת וזקוקה לאנשים עם שמחת חיים שיארחו לה חברה | פורסם ב-26.11.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
נקשתי על דלת ביתה של ג'וליה בשעות הצהריים, כשהשמש עוד עמדה באמצע הרקיע. הדלת נפתחה לרווחה, ומולי נגלתה אישה חייכנית עם קול חם שהזמין אותי להיכנס פנימה. היא הובילה אותי בבטחה דרך המסדרון הצר, הסלון, ולבסוף נעצרה כשהגענו לפינת האוכל.

להמשך קריאה...


 

אומרים שתקשורת נכונה זה הסוד לחיי נישואים מוצלחים ומאושרים | פורסם ב- 8.10.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני

בעוד נישואים מוצלחים מתבססים על דברים נוספים כמו משיכה פיזית, כימיה, כבוד הדדי ועוד, גירושים מוצלחים מתבססים לרוב אך ורק על תקשורת נכונה. עדן קהלני כותב בלוג על תקשורת נכונה כבסיס לגירושים מוצלחים

להמשך קריאה...


עדן קהלני בבלוג אישי: על גירושין וילדים | פורסם ב- 1.10.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני

זוג שחי במריבות ובתסכולים, פוגע וגורם לילדיו נזק רגשי כל כך גדול, שפעמים רבות ישפיע על חיי נישואיהם, ובכלל על מהלך חייהם. אם כך, קיבלתם החלטה להתגרש. לא משנה מהי הסיבה בגינה קיבלתם החלטה זו- אהבה שנעלמה, מריבות וסכסוכים, בגידה או בגלל שחמותך ממש מעצבנת.

להמשך קריאה...


עדן קהלני בבלוג אישי: גירושין זה סיפור עצוב | פורסם ב- 27.9.2015

אפתח ואומר שגירושין זה סיפור עצוב. ברצינות. אל תנסו להיות מצחיקים ולהגיב באיחולי "מזל טוב ובשעה טובה" וגם לא "היום כל אחד מתגרש, זה נהיה טרנד". התחושה של פירוק משפחה שהייתה קיימת וכעת היא איננה היא תחושה עצובה, מתסכלת ולרוב מלווה בהמון רגשי אשמה.

להמשך קריאה...


מה עם להתנצל בפני עצמכם? | פורסם ב- 20.9.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
יש שתי נקודות חשובות שאולי כדאי לחדד. נקודה ראשונה- אל תחכו ליום כיפור כדי לבקש סליחה. פגעתם במישהו? תתנצלו. אין דבר יותר משחרר מזה. הנקודה השנייה- אנו רצים לבקש סליחה מאחרים. מתי עצרתם לעשות חשבון נפש ולבקש סליחה מעצמכם? עדן קהלני בבלוג סליחות ליום הכיפורים

להמשך קריאה...


ראש השנה אז והיום | פורסם ב- 10.9.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
"אני ילד יחסית קטן, בן שש אולי שבע. הימים שלפני החג היו תמיד ימים מלאי התרגשות וציפייה. באחד הימים הסמוכים לחג אמי נכנסה הביתה והכריזה שהיום נלך לקנות בגדים לכבודה של השנה החדשה. לא הלכנו לקניונים נוצצים ולא ידעתי בכלל מה זה מותגים. למי היה כסף בשביל זה"? עדן קהלני בבלוג נוסטאלגי על ראש השנה של פעם, לעומת ראש השנה היום.
מה עם להתנצל בפני עצמכם? | פורסם ב- 20.9.2015


רב חיי הייתי אדם שמן | פורסם ב- 22.6.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
רוב חיי הייתי אדם שמן, פעם שמן יותר ופעם שמן עוד יותר. הסתובבתי בכל הקבוצות האפשריות שמבטיחות הרזייה, ולזכותם ייאמר שאכן רזיתי, אך תוך חודשים ספורים. התייאשתי ודאגתי לעודד את מצב רוחי הנדכא במספר קילוגרמים עודפים ממה שהייתי. עדן קהלני כותב בלוג על השינוי שעבר מאדם שמן לאדם שחי אורח חיים בריא. לפני כחצי שנה, התגבשה בליבי החלטה לרדת במשקל ויהי מה.

להמשך קריאה...


מסיבות סוף שנה- עד היכן? | פורסם ב- 19.6.2015 

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
כשאני שומע תלמידים אומרים את המשפט: "המורה, אולי נישאר היום בכיתה ונלמד? אין לנו כוחות לחזרות האלה יותר", רק אז אני מבין עד כמה מצבנו אקוטי. אם תלמיד מוכן להיוותר בכיתתו וללמוד, אז ככל הנראה שבהחלט הגזמנו. בשנים האחרונות מסיבות סוף השנה במוסדות הלימוד השונים, הפכו למסיבות גרנדיוזיות, ומנקרות עיניים. מסיבות אלה צורכות משאבים יקרים, וזמן יקר עוד יותר. 

להמשך קריאה...


עד מתי נהיה חשוכים? | פורסם ב- 09.6.2015 

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
תכונה משונה יש לנו בני-אדם, שברגע שבה מגדירים אותנו כשונים, אנו טורחים לקבע עובדה זו ולהוכיח לכולם שהם צדקו, במקום להפריך אותה. אני חושב שזו הבעיה הכי גדולה של בני הנוער שנושרים ממסגרות ומגיעים למקומות אפלים. דחו אותם, תייגו אותם, התייחסו אליהם כשונים- והם טורחים להצדיק את טענתם של אותם אנשים חורצי הגורלות

להמשך קריאה...


חופשה משמעותית או סיוט מתמשך? פורסם ב- 07.6.2015

כותבים בנתניה נט - עדן קהלני
הבלוג של עדן קהלני על חופשה משמעותית: צמד המילים "החופש הגדול" מעורר אצל כולנו משהו. אצל הילדים שמחה ואצל ההורים חשש. בעוד פחות מחודש החופש הגדול יחל באופן רשמי ומאות אלפי ילדים ייצאו בחדווה משערי בתי הספר לחיק החופש המיוחל ומלא ההפתעות. הם יגיעו לביתם ויוציאו את נעלי הבית שבין רגע יהפכו לנעלי מסיבות, נעלי סיבוב בעיר ונעלי בריכה. למעשה הם לא ינעלו דבר מלבד אותן נעלי בית שימושיות.

להמשך קריאה...